Dun...från levande fåglar..

USCH vad hemskt...hur ska jag veta om mitt duntäcke kommer från levande fåglar? får man slå ihjäl folk som gör så, så ställer jag UPP,  jag tål inte djurplågeri. Hur kan människor ställa upp på såna hemskheter, de måste vara sjuka i huvudet.  Man läser och ser en del på TV och jag klarar inte av det, jag väljer att stänga av, blunda, låtsas om att det inte händer o.s.v för annars blir jag galen. Råkade se en bild av hur de flådde en katt levande i Aftonbladet och efter det fick jag svårt att sova.  Hur man man acceptera sånt är för mig en gåta! Vad tycker du? Är det ok att plåga djur?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är så vansinnigt fel. Jag blir så arg och ledsen när jag ser och hör sånt. Stackars små oskyldiga djur. Jag fattar inte hur det är ställt med en människa som kan utsätta djur på detta sätt.

2009-02-07 @ 20:47:40
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Marie

Fy ja, glad att jag inte äger ett duntäcke idag.

Du har fått en blogg-award, kolla in min sida :)

Kram

2009-02-09 @ 21:15:36
URL: http://www.sotstruten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

Dun...från levande fåglar..

USCH vad hemskt...hur ska jag veta om mitt duntäcke kommer från levande fåglar? får man slå ihjäl folk som gör så, så ställer jag UPP,  jag tål inte djurplågeri. Hur kan människor ställa upp på såna hemskheter, de måste vara sjuka i huvudet.  Man läser och ser en del på TV och jag klarar inte av det, jag väljer att stänga av, blunda, låtsas om att det inte händer o.s.v för annars blir jag galen. Råkade se en bild av hur de flådde en katt levande i Aftonbladet och efter det fick jag svårt att sova.  Hur man man acceptera sånt är för mig en gåta! Vad tycker du? Är det ok att plåga djur?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är så vansinnigt fel. Jag blir så arg och ledsen när jag ser och hör sånt. Stackars små oskyldiga djur. Jag fattar inte hur det är ställt med en människa som kan utsätta djur på detta sätt.

2009-02-07 @ 20:47:40
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Marie

Fy ja, glad att jag inte äger ett duntäcke idag.

Du har fått en blogg-award, kolla in min sida :)

Kram

2009-02-09 @ 21:15:36
URL: http://www.sotstruten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback