Män som hatar kvinnor

Den 27:e februari kl 21.15 sitter jag och några till på rad 6 i salong 5 på Filmstaden med högt ställda förväntningar på Stieg Larssons filmatisering av boken "Män som hatar kvinnor". Det ska bli riktigt spännande, hoppas hoppas att filmen är lika bra/spännande som boken. Jag har precis avslutat "Luftslott som sprängdes" och den boken var också kanonbra. Verkligen välskrivet, undrar var Stieg Larsson hämtade all research, allt verkar så verkligt på något sätt. Jag återkommer med en recension kanske samma kväll

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då ska jag inte kolla din blogg den kvällen för jag ska ju se filmen dagen efter

2009-02-16 @ 21:37:13
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

Män som hatar kvinnor

Den 27:e februari kl 21.15 sitter jag och några till på rad 6 i salong 5 på Filmstaden med högt ställda förväntningar på Stieg Larssons filmatisering av boken "Män som hatar kvinnor". Det ska bli riktigt spännande, hoppas hoppas att filmen är lika bra/spännande som boken. Jag har precis avslutat "Luftslott som sprängdes" och den boken var också kanonbra. Verkligen välskrivet, undrar var Stieg Larsson hämtade all research, allt verkar så verkligt på något sätt. Jag återkommer med en recension kanske samma kväll

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då ska jag inte kolla din blogg den kvällen för jag ska ju se filmen dagen efter

2009-02-16 @ 21:37:13
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback