Recension av "Män som hatar kvinnor" **********************************

Nu har jag äntligen fått se filmen och den följde boken mycket bra. Vissa saker är utelämnade (av tidsskäl skulle jag tro) men det gör ingenting, handlingen hänger ihop ändå. Bra skådespelare, Noomi Rapace är lysande som Lisbet Salander. Det är ett tag sedan jag läste boken men alla karaktärer känner man igen direkt, till och med Hedestad överensstämmer med min bild av Hedestad, det enda som inte stämde var stugan Mikael Blomkvist bodde i, jag trodde att det fanns en liten trädgård utanför den men so what, det har ingen betydelse alls för handlingen. Synd bara att de andra böckerna inte ska bli film för de är också bra

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst va filmen bra!!! Helt fantastiskt! Jag tänkte faktiskt att jag skulle gå på flyget i Råda och kanske få sova hos dig. Gör det nästa gång (om det nu blir någon nästa gång).

2009-03-01 @ 21:37:19
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

Recension av "Män som hatar kvinnor" **********************************

Nu har jag äntligen fått se filmen och den följde boken mycket bra. Vissa saker är utelämnade (av tidsskäl skulle jag tro) men det gör ingenting, handlingen hänger ihop ändå. Bra skådespelare, Noomi Rapace är lysande som Lisbet Salander. Det är ett tag sedan jag läste boken men alla karaktärer känner man igen direkt, till och med Hedestad överensstämmer med min bild av Hedestad, det enda som inte stämde var stugan Mikael Blomkvist bodde i, jag trodde att det fanns en liten trädgård utanför den men so what, det har ingen betydelse alls för handlingen. Synd bara att de andra böckerna inte ska bli film för de är också bra

Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst va filmen bra!!! Helt fantastiskt! Jag tänkte faktiskt att jag skulle gå på flyget i Råda och kanske få sova hos dig. Gör det nästa gång (om det nu blir någon nästa gång).

2009-03-01 @ 21:37:19
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback