Grey´s Anatomy- Desperata hemmafruarna och Ugly Betty

Eftersom jag inte har något viktigt att blogga om idag så får det bli om dessa serier som jag följer slaviskt. Man måste ju få ha lite underhållning och vara med ute i vida världen. Jag är inte den typen som följer alla aktuellt och nyhets sändningar, det är ändå bara eländes elände där. Skummar man igenom dagens tidning får man en snabb inblick i vad som hänt, det räcker för mig. Nej jag är hellre på Seattle Grace och umgås med Mc Dreamy och Mc Steamy och väninnorna där. När jag varit där blir det en snabbvisit hos tjejerna på Visteria Lane och avslutningsvis gör jag ett snabbt besök på modetidningen MODE i New York. Ikväll blir det väl ett besök på nåt sjukhus i NYC, Bettys pappa har ju fått en hjärtinfarkt och Betty har dåligt samvete för att hon lämnade syrran i sticket när hon hade invigning på sin nyöppnade salong, Betty valde jobbet och den här gången hade hon egentligen inget val eftersom hon hade klantat till det....jaa det är mycket att hålla reda på nu.

I morgon är det äntligen fredag och jag får förhoppningsvis nyckeln till min lilla lya i Hagfors. Det ska bli kul att få möblera och mysa till det där och bredbandsuppkoppling det MÅSTE jag bara ha, annars överlever jag inte länge. Ganska skönt att bo på två ställen och få lite variation på livet, sista året har det inte hänst så mycket men nu går det banne mig i 500 knyck. På måndag/tisdag ska jag till Stockholm på möte och träffa andra som har samma jobb som mig, det ska bli riktigt kul och se vad de är för personer, hoppas dom är som jag, runt 50 och vimsiga men jag ger mig fan på att dom är runt 30 och är helskärpta, ha ha ha.....jag har iaf mer livserfarenhet och det kommer man jättelååååååååångt på ska jag säga. Nu är det de andra vännerna i cyberrymden jag ska umgås med, så jag o min laptop går och lägger oss nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

Grey´s Anatomy- Desperata hemmafruarna och Ugly Betty

Eftersom jag inte har något viktigt att blogga om idag så får det bli om dessa serier som jag följer slaviskt. Man måste ju få ha lite underhållning och vara med ute i vida världen. Jag är inte den typen som följer alla aktuellt och nyhets sändningar, det är ändå bara eländes elände där. Skummar man igenom dagens tidning får man en snabb inblick i vad som hänt, det räcker för mig. Nej jag är hellre på Seattle Grace och umgås med Mc Dreamy och Mc Steamy och väninnorna där. När jag varit där blir det en snabbvisit hos tjejerna på Visteria Lane och avslutningsvis gör jag ett snabbt besök på modetidningen MODE i New York. Ikväll blir det väl ett besök på nåt sjukhus i NYC, Bettys pappa har ju fått en hjärtinfarkt och Betty har dåligt samvete för att hon lämnade syrran i sticket när hon hade invigning på sin nyöppnade salong, Betty valde jobbet och den här gången hade hon egentligen inget val eftersom hon hade klantat till det....jaa det är mycket att hålla reda på nu.

I morgon är det äntligen fredag och jag får förhoppningsvis nyckeln till min lilla lya i Hagfors. Det ska bli kul att få möblera och mysa till det där och bredbandsuppkoppling det MÅSTE jag bara ha, annars överlever jag inte länge. Ganska skönt att bo på två ställen och få lite variation på livet, sista året har det inte hänst så mycket men nu går det banne mig i 500 knyck. På måndag/tisdag ska jag till Stockholm på möte och träffa andra som har samma jobb som mig, det ska bli riktigt kul och se vad de är för personer, hoppas dom är som jag, runt 50 och vimsiga men jag ger mig fan på att dom är runt 30 och är helskärpta, ha ha ha.....jag har iaf mer livserfarenhet och det kommer man jättelååååååååångt på ska jag säga. Nu är det de andra vännerna i cyberrymden jag ska umgås med, så jag o min laptop går och lägger oss nu. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback