One night in Stockholm

Nu befinner jag mig i Stockholm på möte/träff i mitt nya jobb, efter dagen som gått känner jag mig verkligen nöjd och positiv, när man är ute på sånt här vet man aldrig i förväg om man ska känna sig sänkt eller stärkt, jag känner mig stärkt och det känns verkligen bra. Vi är alla chefer som jobbar på samma typ av arbetsplats och det är bra att få utbyta tankar med varandra och framför allt byta tips och råd med varandra.  Än är kärringen på banan!

Hoppas att jag känner mig lika stärkt efter morgondagens möte och att jag åker hem med ett leeende på läpparna och taggad till tusen. Det jag ser fram emot mest just nu är morgondagens frukost, det är höjdpunkten med att sova på hotell. Nu ska jag strax släcka och sova. Måste vara pigg o alert i morgon, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

One night in Stockholm

Nu befinner jag mig i Stockholm på möte/träff i mitt nya jobb, efter dagen som gått känner jag mig verkligen nöjd och positiv, när man är ute på sånt här vet man aldrig i förväg om man ska känna sig sänkt eller stärkt, jag känner mig stärkt och det känns verkligen bra. Vi är alla chefer som jobbar på samma typ av arbetsplats och det är bra att få utbyta tankar med varandra och framför allt byta tips och råd med varandra.  Än är kärringen på banan!

Hoppas att jag känner mig lika stärkt efter morgondagens möte och att jag åker hem med ett leeende på läpparna och taggad till tusen. Det jag ser fram emot mest just nu är morgondagens frukost, det är höjdpunkten med att sova på hotell. Nu ska jag strax släcka och sova. Måste vara pigg o alert i morgon, Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback