Andra chansen....

Nu har jag avverkat andra chansen i melodifestiveln, det var många bra låtar så jag är både besviken och inte. Första duellen mellan Scotts och Sarah var lätt, Sarah var bäst. Andra duellen var Lili o Sussie och BWO den jag gillade bäst. Duell 3 Amy Diamond och Star Pilots, där gillade jag Piloterna bäst, i sista duellen var jag rätt neutral men Caroline af Ugglas låt var helt ok tycker jag, annorlunda men ändå bra. Slutresultatet var därför inte riktigt enligt mina beräkningar men det är inte mycket att göra åt. Jag hade velat skickat 4 bidrag till finalen och det går ju inte. Här hemma har jag bara två tävlande, nämligen maken och hans brorson, de spelar gitarr och sjunger så strängarna ryker åt alla håll, brorsonen han vinner, han är kanonbra både på gitarr och sång.

Nu återstår bara "Le Grand Finale" så får vi se vem/vilka som får åka till Moskva. Själv har jag varit i Leningrad (St Petersburg) så jag är inte ett dugg avundsjuk, och tur är väl det för jag har ingen sångröst så vad har jag i Moskva att göra förutom att se mig omkring. Nu håller jag tummen för ???????

Återkommer när jag fått koll på vilka som ska tävla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Snobban -

Andra chansen....

Nu har jag avverkat andra chansen i melodifestiveln, det var många bra låtar så jag är både besviken och inte. Första duellen mellan Scotts och Sarah var lätt, Sarah var bäst. Andra duellen var Lili o Sussie och BWO den jag gillade bäst. Duell 3 Amy Diamond och Star Pilots, där gillade jag Piloterna bäst, i sista duellen var jag rätt neutral men Caroline af Ugglas låt var helt ok tycker jag, annorlunda men ändå bra. Slutresultatet var därför inte riktigt enligt mina beräkningar men det är inte mycket att göra åt. Jag hade velat skickat 4 bidrag till finalen och det går ju inte. Här hemma har jag bara två tävlande, nämligen maken och hans brorson, de spelar gitarr och sjunger så strängarna ryker åt alla håll, brorsonen han vinner, han är kanonbra både på gitarr och sång.

Nu återstår bara "Le Grand Finale" så får vi se vem/vilka som får åka till Moskva. Själv har jag varit i Leningrad (St Petersburg) så jag är inte ett dugg avundsjuk, och tur är väl det för jag har ingen sångröst så vad har jag i Moskva att göra förutom att se mig omkring. Nu håller jag tummen för ???????

Återkommer när jag fått koll på vilka som ska tävla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback